„Optimizacija sajtova“, česta priča, čak i kod laika koji se bave potpuno „desetim“ poslom i nemaju pojma o tome.
– „Našao sam čovjeka“ – ekspert za optimizaciju sajtova
– Optimizacija sajtova je super, moj sajt će biti prvi na google-u
– Samo da optimizujem sajt i moj posao će da cvjeta
Razmišljajući o ovim čarobnim rečenicama koje ste čuli kud i kamo, sjedate za računar i krećete u potragu. Tražite nekog će se pozabaviti optimizacijom vašeg sajta. Čuli ste da ako optimizujete sajt, Vaš posao će da krene da se razvija astronomskom brzinom i dobro ćete zarađivati.
Niste bili lijeni, ukucali ste u google „optimizacija sajtova„. Krćete u potragu za savršenim klijentom koji će biti glavni i odgovorni za Vaš (ne)uspijeh u poslu..
Optimizacija sajtova – Pronašli ste „eksperta“
Kliknuli ste na prvi link koji je google izbacio. Ušli na sajt, vidjeli da se budući gospodar vašeg biznisa bavi izradom i optimizacijom sajtova. Google Adwords, Facebook marketing, Instagram marketing SEM, SEO ( i mnoge izraze za koje ni sami niste čuli ) ima malom prstu i u tom trenutku postajete sigurni da je to vaš spasitelj. Pronašli ste broj telefona i kontaktirali ga…
Prvo mjesto na google-u!
Dobar dan – Dobar dan,
– „potrebna mi je optimizacija sajta, vidio sam na Vašem sajtu da se bavite time i da ste eksperti sa dugogodišnjim iskustvom“.
Započinjete razgovor ni ne sluteći da se „sa druge strane žice“ nalazi ćelavi debeli gospodin koji Vas svojom pričom hipnotiše. Objašnjava kako ste na pravom mjestu i kako će njegova ekipa stručnjaka počevši od programera, dizajnera, novinara, uraditi sve da budete prvi na google-u.
Da li je nekom ko odgovorno radi svoj posao potrebno da se dokazuje naglašavanjem stručnosti svojih ljudi?
– Razmislite još jednom!
U nastavku priče slušate dalja ubjeđivanja:
Sajt je praistorijski i ne može se optimizovati
Još jedna rečenica koja ukazuje na nestručnost kao i to da se od vas zahtijeva redizajn ili potpuno nova izrada sajta kako bi se od vas izvukla još koja kinta.
„Svi oni su priučeni ljudi koji nemaju pojma“
„Ekspert“, kako se dotični predstavlja na društvenim mrežama a u ovoj velikoj i nedostižnoj oblasti i vapi da „skine tuđeg klijenta“ kako bi dokazao svoju moć.
Nakon gomile neistina koje ste čuli uzdizanja sebe i blaćenja drugih agencija za digitalni marketing vi i dalje razgovarate na temu optimizacije sajta.
– Griješite!
Potražite drugo utočište, jer zaboga da li mislite da neko ko ima potrebe da srozava konkurenciju dobro radi svoj posao, nije sujetan i ne plaši se iste.
Naravno da ne!
Ukoliko vam je potrebna optimizacija sajta, dobro razmislite da li ste čuli neke od gore napisanih rečenica koje ukazuju na neprofesionalnost osoba sa kojima krećete u zajednički projekat.
Srećno!
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.